M2Box Logo

It's Okay to Not Be Okay [Hindi]

ComedyDramaRomance
Year2025

It follows Mia, a woman diagnosed with an antisocial personality disorder, who gets romantically involved with Patpat, a psych ward caretaker, who has dedicated his life to taking care of his autistic older brother Matmat.

Trailer

Cast

Anne Curtis

Emilia Hernandez

Anne Curtis

Mia

Joshua Garcia

Patrick Gonzales

Joshua Garcia

Patpat

Carlo Aquino

Matthew Gonzales

Carlo Aquino

Matmat

Meryll Soriano

Tessie Gonzales

Geoff Eigenmann

young Samuel

Michael De Mesa

Samuel Hernandez

Noel Comia Jr.

young Matmat

NB

Nathan Bulalacao

young Patpat

YS

Ysabella Suarez

young Mia

Maricel Laxa

Olivia

Agot Isidro

Eden

Agot Isidro

Nurse

Enchong Dee

Vincent

Francis Magundayao

Jason

Xyriel Manabat

Madeth

Kaori Oinuma

Gemma Bautista

Rio Locsin

Nanay Liwanag

Edgar Mortiz

Anok Lumbera Sr.

Ana Abad Santos

Zelda

You Might Also Like

Comments

10 Comments

JiX7VUAug 18, 2026

dakhna to ma wasa Korean drama aya tha lakin glti sa ya download ho gaya USS k baad ma na Socha Chalo ho gaya ha to dakh hi lata hu ma na phir ya Pura drama dakha bech ma jb drama k pohancha to story aur interesting hona lgi ma na phir Bina roka ya Pura drama dakha Sach ma drama bht acha ha ma to Isa 9/10 hi du ga 1 number isi Liye cut Kiya q k inho na drama ma it a characters add nhi kiye tha q k budget kam tha lakin acting bht achi thi kbhi kbhi ma Rona LG jata tha aur kbhi kbhi ma hasta tha ap sb jb idhar comments dakho ga to zayada haters Mila ga q k inho na bss characters dakh kr story ka andaza lga Liya aur budget dakh kr khud to wo kuch kr nhi skta lakin batain kr skta ha ma ap sb ko recommend kru ga aur wasa bhi ya drama Korean drama sa pahla aya tha to ya nhi wo USS ki copy ha 😅😂 but I recommend you just give one time for this drama 👍♥️❣️

Areeba SajidJul 26, 2026

Kdrama ka copy hy ye

Mdjobir CoxJul 21, 2026

Vikash AtalJun 7, 2026

copyright hai ye to😂

Aryan PalMay 10, 2026

ye to korean Drama ka copy kar diya hai ye drama. ye name bhi same hai agar aapko dekhna hai to real wala series dekho Name same hai korean drama mast laga ga.

Subhrajit RouthMay 10, 2026

q

Zishan KhanMay 3, 2026

aare y kya h budget khatam ho gya tha kya

Devil satanApr 27, 2026

I more like Korean drama

NicoGraceApr 26, 2026

ye kaisa hai lol 😂

Dylan ConnectApr 20, 2026