It follows Mia, a woman diagnosed with an antisocial personality disorder, who gets romantically involved with Patpat, a psych ward caretaker, who has dedicated his life to taking care of his autistic older brother Matmat.
Trailer
Cast
Anne Curtis
Emilia Hernandez
Anne Curtis
Mia
Joshua Garcia
Patrick Gonzales
Joshua Garcia
Patpat
Carlo Aquino
Matthew Gonzales
Carlo Aquino
Matmat
Meryll Soriano
Tessie Gonzales
Geoff Eigenmann
young Samuel
Michael De Mesa
Samuel Hernandez
Noel Comia Jr.
young Matmat
Nathan Bulalacao
young Patpat
Ysabella Suarez
young Mia
Maricel Laxa
Olivia
Agot Isidro
Eden
Agot Isidro
Nurse
Enchong Dee
Vincent
Francis Magundayao
Jason
Xyriel Manabat
Madeth
Kaori Oinuma
Gemma Bautista
Rio Locsin
Nanay Liwanag
Edgar Mortiz
Anok Lumbera Sr.
Ana Abad Santos
Zelda
You Might Also Like
The Jewel of Section E
He's Into Her
Dolce Amore
2 Good 2 Be True
Be Careful with My Heart
Seducing Drake Palma
Avenues of the Diamond
Love at First Spike
Happy Crush
Secret Lover
XXX: Uncensored
It's Okay to Not Be Okay
Hometown Cha-Cha-Cha
My Bias, My Boss
Super Daddy Yeol
Sex, Love & Goop
Squid Game
Better Call Saul
Black Mirror
Fargo
Sex & Violence
Grind
Comments
10 Comments
dakhna to ma wasa Korean drama aya tha lakin glti sa ya download ho gaya USS k baad ma na Socha Chalo ho gaya ha to dakh hi lata hu ma na phir ya Pura drama dakha bech ma jb drama k pohancha to story aur interesting hona lgi ma na phir Bina roka ya Pura drama dakha Sach ma drama bht acha ha ma to Isa 9/10 hi du ga 1 number isi Liye cut Kiya q k inho na drama ma it a characters add nhi kiye tha q k budget kam tha lakin acting bht achi thi kbhi kbhi ma Rona LG jata tha aur kbhi kbhi ma hasta tha ap sb jb idhar comments dakho ga to zayada haters Mila ga q k inho na bss characters dakh kr story ka andaza lga Liya aur budget dakh kr khud to wo kuch kr nhi skta lakin batain kr skta ha ma ap sb ko recommend kru ga aur wasa bhi ya drama Korean drama sa pahla aya tha to ya nhi wo USS ki copy ha 😅😂 but I recommend you just give one time for this drama 👍♥️❣️
Kdrama ka copy hy ye
অ
copyright hai ye to😂
ye to korean Drama ka copy kar diya hai ye drama. ye name bhi same hai agar aapko dekhna hai to real wala series dekho Name same hai korean drama mast laga ga.
q
aare y kya h budget khatam ho gya tha kya
I more like Korean drama
ye kaisa hai lol 😂
![It's Okay to Not Be Okay [Hindi]](https://pbcdnw.aoneroom.com/image/2026/08/30/5c14f281f462f4fa6e636cc55573f93f.jpg)